Subscribe

අළුත්ම Blog posts ඔබගේ E-mail ලිපිනය වෙත ලබා ගැනීමට ඔබගේ E-mail ලිපිනය පහත කො‍ටුවේ ඇතුලත් කරන්න.

To get the latest blog posts on your E-mail, please enter your E-mail address below.

Delivered by FeedBurner

Friday, August 12, 2011

ප්‍රමාදය ගැන මාගේ බලවත් කණගා‍ටුව

සෑහෙන කාලෙකින් blog එක update කරන්න බැරි වුනා. කට්ටිය තරහා වෙන්න එපා. නහය ගාවටම වැඩ. ඒවත් එක්ක post එකක් කරන්න වෙලාව හදාගන්න බැරි වුනා. මට තව සති 2ක් දෙන්න. ඊට පස්සේ මම අඩුම ගානේ සතියට එක පාරක්වත් post එකක් කරන්නම්. හරියට money management ගැන කියලා දෙනකම් අළුතින් Forex ඉගෙන ගන්න අය real accounts open කරන්න එපා. ආ තවදෙයක් කියන්න ඕනේ, රවී කියලා කෙනෙක් මේ blog එක නවත්වන්න පුදුම උත්සාහයක නිරත වෙනවා. 25 වෙනි post එකේ එයා comments දෙක තුනක් දාලා තියෙනවා. මම සාමාන්‍යයෙන් ඔය වගේ comments ගනන් ගන්නේ නෑ. හැබැයි වැඩි දෙනෙක්ගේ කැමැත්ත මේ blog එක නවතිනවට නම් කිසිම ප්‍රශ්නයක් නෑ මම blog එක නවත්වන්නම්. මේ ගැන ඔයාලගේ අදහස් දක්වනවා නම් මම කැමති. එහෙනම් ඔයාලා  හැමෝටම ජයවේවා!

No comments:

Post a Comment